Szkoła Podstawowa nr 13 w Rudzie Śląskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Rudzie Śląskiej.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Zobacz: Ocena możliwości zapewnienia dostępności strony internetowej
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Do budynku szkoły prowadzi główne wejście od ulicy ks. Niedzieli 61, brak podjazdu dla niepełnosprawnych.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naaprowadzającego dzwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Na terenie szkoły są miejsca parkingowe.
Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głownym sa pracownicy obsługi.
W budynku na każdym poziomie ( piwnica, parter, I i II pietro ) znajduje się kortyarz.
Budynek nie posiada windy.
W budynku nie dostosowań dla niepełnosprawnych z wyjątkiem jednej toalety.
Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
W szkole jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego po uprzednim wcześniejszym zgłoszeniu.
Każdy ma prawo :
zgłosić uwagi dotyczące dostepności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie dotyczace dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:dane kontaktowe osoby zgłąszajacej, wskazanie strony lub elementu, którego dotyczy żadanie,wskazanie dogodnej formy udostępnienia informaacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie wniosku powinno nastąpić niezwłocznie w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w formie alternatywnej nie jest możliwe, powinno nastąpić to najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej informujemy, że informacje publiczne, które nie są udostępnione w niniejszym Biuletynie, można uzyskać na pisemny wniosek złożony w sekretariacie.
Informacje o BIP
Biuletyn Informacji Publicznej został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej w postaci elektronicznej strony www. Na stronie BIP opublikowane są artykuły usystematyzowane wg "Menu Podmiotowego" oraz "Przedmiotowego".
Dostęp do BIP możliwy jest przez:
Nawigacja po stronie BIP
Nawigacja na stronach Biuletynu Informacji Publicznej odbywa się za pośrednictwem aktywnego „Menu”. Klikając w jeden z aktywnych odnośników „Menu przedmiotowego”, „Menu Podmiotowego” bądź "Menu Górnego" użytkownik przechodzi do poszczególnych kategorii przypisanych do wskazanego elementu „Menu”. Na podobnych zasadach odbywa się przemieszczanie po artykułach zawartych w poszczególnych kategoriach. "Wyszukiwarka" BIP jest elementem strony umożliwiającym wyszukiwanie treści merytorycznej biuletynu czyli tekstu znajdującego się na stronie. Umożliwia ona również wyszukiwanie tekstu w wszystkich plikach zamieszczonych na stronie. Jeżeli system odnajdzie w bazach szukane słowo lub frazę wyświetli tytuł artykułu/dokumentu i fragment treści oraz przyporządkowanie artykułu/dokumentu do właściwej sekcji/kategorii. Element "najczęściej czytane" pozwala użytkownikowi przejść w szybki sposób do informacji które są najczęściej czytane na stronie przez odwiedzających BIP. Klikając w tytuł artykułu/dokumentu użytkownik zostanie przeniesiony do właściwego miejsca na stronie. Na stronę główną Biuletynu użytkownik przenosi się przez odnośnik „Strona główna” - dostępny z każdego poziomu Biuletynu. Na stronę główną Biuletynu użytkownik przenosi się poprzez odnośnik zawarty w logo BIP
Menu strony
Elementy strony
W przypadku gdy informacje są udostępniane w postaci oddzielnych plików w formacie MS Office (*.doc), Adobe Acrobat (*pdf), Open Office (*odt) lub spakowanych archiwów z rozszerzeniem (*zip) jako publikacje złożone są umieszczane w tabeli poniżej danego artykułu z możliwością pobrania dokumentów lub pod wskazanym adresem.
Redaktor naczelny: | Małgorzata Gerstel |
Email: | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Telefon: | +48.32.2420955 |
Funkcje: | Nadzór i koordynacja serwisu. Tworzenie i edycja artykułów. |
Administrator: | Biernat Błażej |
Email: | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Telefon: | +48.22.2123456 |
Funkcje: | Administracja i kontrola techniczna serwisu. Edycja artykułów. |