Szkoła Podstawowa nr 13 w Rudzie Śląskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Rudzie Śląskiej.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Zobacz: Ocena możliwości zapewnienia dostępności strony internetowej
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Do budynku szkoły prowadzi główne wejście od ulicy ks. Niedzieli 61, brak podjazdu dla niepełnosprawnych.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naaprowadzającego dzwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Na terenie szkoły są miejsca parkingowe.
Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głownym sa pracownicy obsługi.
W budynku na każdym poziomie ( piwnica, parter, I i II pietro ) znajduje się kortyarz.
Budynek nie posiada windy.
W budynku nie dostosowań dla niepełnosprawnych z wyjątkiem jednej toalety.
Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
W szkole jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego po uprzednim wcześniejszym zgłoszeniu.
Każdy ma prawo :
zgłosić uwagi dotyczące dostepności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie dotyczace dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:dane kontaktowe osoby zgłąszajacej, wskazanie strony lub elementu, którego dotyczy żadanie,wskazanie dogodnej formy udostępnienia informaacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie wniosku powinno nastąpić niezwłocznie w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w formie alternatywnej nie jest możliwe, powinno nastąpić to najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.