Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Rudzie Śląskiej

Szkoła Podstawowa nr 13 w Rudzie Śląskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Rudzie Śląskiej.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-01-29

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.

Zobacz: Ocena możliwości zapewnienia dostępności strony internetowej

Treści niedostępne

  • • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
  • • niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
  • • dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi
  • • część plików nie jest dostępnych cyfrowo

Wyłączenia

  • • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
  • • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jolanta Sroka.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 32-2420955

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13 w Rudzie Śląskiej
  • Adres: ul.ks. J.Niedzieli 61
    Ruda Śląska 41-711
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 32-2420955

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście od ulicy ks. Niedzieli 61, brak podjazdu dla niepełnosprawnych.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naaprowadzającego dzwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

Na terenie szkoły są miejsca parkingowe.

 

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głownym sa pracownicy obsługi.

W budynku na każdym poziomie  ( piwnica, parter, I i II pietro ) znajduje się kortyarz.

Budynek nie posiada windy.

W budynku nie dostosowań dla niepełnosprawnych z wyjątkiem jednej toalety.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub  psem przewodnikiem.

W szkole jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego po uprzednim wcześniejszym zgłoszeniu.

Inne informacje i oświadczenia

Każdy ma prawo :

zgłosić uwagi dotyczące dostepności  cyfrowej strony lub jej elementu,

zgłosić żądanie dotyczace dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:dane kontaktowe osoby zgłąszajacej, wskazanie strony lub elementu, którego dotyczy żadanie,wskazanie dogodnej formy udostępnienia informaacji, jeżeli żądanie dotyczy  udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie wniosku powinno nastąpić niezwłocznie w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu        w formie alternatywnej nie  jest możliwe, powinno nastąpić to najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  Akceptuje używanie coocie na tej stronie.
EU Cookie Directive Module Information